اردویی دو روز زیارتی سیاحتی مشهد مقدس با حضور 20نفر از خواهران بسیجی  حلقه شجره طیبه صالحین پایگاه مقاومت الغدیر از پایگاههای تابعه حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه (س)ناحیه اسفراین برگزار شده است .

به گزارش باشگاه خبرنگاران بسیج ،این اردویی دوروزه شامل برنامه های از جمله مسابقه از زندگینامه شهیده نسرین افضل –قرائت زیارت عاشورا –زیارت حرم مطهر امام رضا(ع)-نماز جماعت –مسابقه ورزشی –پذیرایی بوده است .

هدف از این اردو :تقویت روحیه نیروها و جذب نیروها بوده است . 

+ نوشته شده در  چهارشنبه ۸ تیر ۱۳۹۰ساعت 12:58  توسط روابط عمومی  |