به مناسبت گراميداشت دهه مبارك فجر و در سي و سومين بهار آزادي نشست روشنگري با عنوان انقلاب و انتخابات به همت پايگاه بسيج امام علي(ع) كارخانه لوله گستر اسفراين برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران بسيج دراين نشست سرهنگ عبدالحسين نوري فرمانده سپاه ناحيه اسفراين ضمن گراميداشت دهه مبارك فجر و ايام هفته وحدت كه مصادف با سالگرد پيروزي انقلاب شده است. وضعيت فعلي كشور را حساس دانست و تاكيد كرد: اين حساسيت به خاطر نزديكي به انتخابات مجلس است و دشمن هر لحظه اين وضعيت را رصد مي كند و منتظر فرصتي است كه به ما ضربه بزند.

وي ادامه داد: ما در اين اوضاع بايد به نداي رهبر عزيزمان گوش فرا دهيم و حضور گسترده در پاي صندوقهاي راي داشته باشيم تا به دشمن فرصت هيچ كاري ندهيم. و اين حضور پرشور تضمين كننده انقلاب است.

وي ادامه داد: ما علاوه بر حضور پرشور وظيفه داريم كه با توجه به ملاك ها و معيارهايي كه مقام معظم رهبري فرموده اند انتخاب اصلح نيز داشته باشيم و فردي را وارد مجلس كنيم كه بابصيرت و دلسوز مردم باشد.

+ نوشته شده در  چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ساعت 22:36  توسط روابط عمومی  |