به مناسبت گراميداشت ايام دهه مبارك فجر و سي وسومين بهار آزادي محفل انس با قرآني در حوزه امام جعفرصادق(ع) بخش بام اسفراين برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران بسيج: در اين مراسم سرهنگ عبدالحسين نوري فرمانده سپاه ناحيه اسفراين ضمن تبريك  ايام دهه فجر و ميلاد پيامبر اكرم و امام جعفرصادق(ع) به بسيجيان و قاريان شركت كننده در اين جلسه تاكيد كرد: ما با توسل به قرآن و دعا بود كه توانستيم نظام طاغوت را شكست داده و نظام جمهوري اسلامي را برپا كنيم.

وي ادامه داد: ما با توسل به آيه اطيعوالله و اطيعوالرسول و اولي الامر منكم بود كه در مقابل دشمن ايستاديم، ما با توسل به اين آيه در هشت سال دفاع مقدس تا آخرين لحظه پاي آرمانهايمان ايستاديم و دشمن تا بن دندان مسلح را از كشور بيرون رانديم.

شايان ذكر است در ادامه مراسم قاريان ممتاز شهرستان اسفراين به قرائت قرآن پرداختند.

+ نوشته شده در  چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ساعت 22:43  توسط روابط عمومی  |